طب الأسنان

المواضيع الأخيرة

» امتحان اناتومي يوم واحد في شهر 12
الأربعاء ديسمبر 09, 2015 5:17 pm من طرف Anwar Sami

» موعد امتحان الكيمياء الحيوية
الأربعاء ديسمبر 09, 2015 5:11 pm من طرف Anwar Sami

» تغيير في الماوعيد غدا
الثلاثاء ديسمبر 08, 2015 7:16 pm من طرف Anwar Sami

» شرح carving ممتاز جدا
الثلاثاء ديسمبر 08, 2015 12:38 am من طرف Anwar Sami

» غدا فيه امتحان عملي carving
الإثنين ديسمبر 07, 2015 7:33 pm من طرف Anwar Sami

» كورسات الماتيريال
الأحد ديسمبر 06, 2015 7:23 pm من طرف Anwar Sami

» بكرة اجازة مافيش فيسيولوجي
الأحد ديسمبر 06, 2015 6:44 pm من طرف Anwar Sami

» امين اللجنة العلمية وفر skull بسعر مناسب
السبت ديسمبر 05, 2015 8:35 pm من طرف Anwar Sami

» تغيير في معاد الهستولوجي
الجمعة ديسمبر 04, 2015 10:55 pm من طرف Anwar Sami

تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

تعديلات على الجدول و أشياء أخرى

شاطر

Anwar Sami
Admin

تعديلات على الجدول و أشياء أخرى

مُساهمة من طرف Anwar Sami في الأحد نوفمبر 15, 2015 9:48 pm

بسم الله
أولا الإنتخابات
رعاية الشباب كلموا العميدة وماينفعش نأجل الإنتخابات لازم تتعمل بكرة يبقى لازم كلنا نكون ف الشرق بعد السكشن عشان ننتخب اللي هيمثلونا
علشان اللجنة هتيجي بكرة وهتشمع الصناديق بالشمع الأحمر وحاجات كبييييرة كده .. من الآخر لازم بكرة

ثانيا : المذكرة اللي جابتها دكتورة ف تانية فيها أسئلة ف كل المواد بتاعنا لكن فيها علامة مائية ولازم نشتريها منها ب 40 جنيه .... ده نصب علني إحنا أخدنا واحدة وشلنا العلامة المائية وهتتصور بأقل من 15 جنيه لسة هشوف ...

ثالثا وده الأهم فيه تغيير ف الجدول .. محاضرة الماتريال والدنتشن هيكونوا يوم الثلاثاء وهيكون جروب واحد سكشن دنتشن والجروبين الباقيين هيكونوا الخميس عادي مع سكاشن الماتريال وانا هنزل الجدول لما أظبطه وهراعي التبديل للمجموعات كل أسبوع بالتساوي .
رابعا : الماتريال اللي تاعبانا الخلاصة ....

د.ناجي بيجيب امتحانه من كتابه ف احنا نحاول نذاكر الكتاب ونفهم ع قد مانقدر وانا إن شاء الله هجيبلكم إمتحانات ليه وطرق أسئلته قريب جدا لأنه بيجيب أسئلة كتير ودرجاتها قليلة ... أما الكويزات ف أنا مش عارفله مواعيد لكن نكون مستعدين إنه ممكن ف أي محاضرة يقول فيه امتحان المحاضرة الجاية.
ياريت الناس تطمن لأني غالبا هجيب امتحانات السنين اللي فاتت بتاعته من جامعة must من واحد صاحبي ف أسنان وإن شاء الله خير

أخيرا : أنا مرشح لجنة علمية لكن شكلي مش هكون موجود لأن عندي ظروف ف اللي كان ناوي ينتخبي بقوله شكرا

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أكتوبر 21, 2017 8:50 am